hye semua, selamat datang ke blog danial... klau dah singah 2 jangan lupa follow ya... !!

My Bel0ving Friend!!!

Nie my new friend...
aku pnggl dia azyra...
Nma bet0i dia Nurul Azyra..
Umo dia skrg 13.. th0n dpn 14 sme lar dgn aku...
Dia nie seowng yg caring , lemah-lemb0t ,pandai , baik hati and jugak penyayg...
I h0pe sangat our relationship x kan berakhir and i nk sangatt dia be my.......in my life

Yar nie my best friend in my school...
Nme dia Md Najibullah and n0t PM NAJIB...
Um0 dia 15... Th0n dpn 16...
Dia lar bnyak mmbri bnyak tunj0k ajar dkt sya...
Se0wng yg baik, hati , pemurah and macm-macam lgi lar...
rock guys...

Nie kwan p0mpan yg bek dgn aku...
Nme dia Nasuha aku panggl dia chu'a...
Um0 dia skrg 14.. Th0n dpn 15 Pmr...
Dia  nie se0wng yg baik hati, caring & selalu tL0g aku...
Dia lar yg selalu tl0g aku tim aku x der duit tu psl la aku cyng dia as a friend 0nly.. X lebih...

Korang mesti tnya nie gmbr spe...
Nie sbnr nyer gmbr aku dgn my Sista lar
Sblh  kiri aku sblh kanan my sista yg cute sgt...
Dia skrg um0 15.. th0n dpn 16 ......
Dia se0wng yg baik hati , caring & always help when  i'm needed for help
I love my sista...

No comments:

Post a Comment