hye semua, selamat datang ke blog danial... klau dah singah 2 jangan lupa follow ya... !!

i just need a new ph0ne for me!!!

Aku boring giler dgn ph0ne aku nie dh lar bur0k ska bt hal plak tu...
dah rse mcm nk buang jer p0wn nie tpi x bleh...
k0rng thu knpa???
sbb aku tak0wt mk aku mrah aku lor...
tiap2 kli aku call orng jer mesti x de line...
b0ring aku klu  asyik mcm nie jer argh ape yg pat0t aku bt eik...
nk bli talip0n bru x de duit nk harp tuggu ayh aku bli ala... ckp jer sebulan jer lgi...
tpi skrg dh nk ms0k 2 bulan dh x de pape perubahan p0wn...
Haiiyy00...cam ne nie....
tpi nasib bek lar ada 0rng phm....
sbb tiap2 kli aku call dia mesti x de line  puny0 klu ad0 p0wn kejap jer...
lps tu...
S0ry the your calling is currently n0t available please try again letter...
aha... tu yg bt aku meluwat tu... asal nk gay0t jer x der line...
pening aku di buat nya...
Nasib la dia phm...
Spe terasa ambik ler eik...
hahahha....

No comments:

Post a Comment