hye semua, selamat datang ke blog danial... klau dah singah 2 jangan lupa follow ya... !!

In History

Huhuhu :D :)
Hey2, today in hist0ry aku x pegi sklh seminggu... Ahaha.. bg0skan.. Ini sbb bas Botak tuh la , ader ker ptot org bayar duit bas tpi dia x dtg ambik, alasan dia "bas rosak" ahah... Banyakla kau aku dh byar duit tuh kau usahakan jea la mcm mna nk bgi bas tuh x Rosak .. ahaha Btw nasib baik capital A aku sklh petang .. Dpt jgk dia teman aku pgi tdi.. Ihihi.. thanks syg ... Ary nih sklh aku bt k0rban lembu .. Kesian lembu tuh kan :( , nk bt mcm mna dh nasib bdan trima jea la and es0k cuti peristiwa ... YEYEYE Cuti Lagi <3 ... Lepas tuh sklh sminggu then School Holiday !!! Bestie time ever !!! Dh abis crita la , nnti senang danial update lgi k ... Thanks f0r reading :D :)

No comments:

Post a Comment