hye semua, selamat datang ke blog danial... klau dah singah 2 jangan lupa follow ya... !!

i'm back...

aha...
hari ini bleh kata sbgi ari yg best ar jugak c0z dpt ramai fwenz bru...
bdx f0rm jer...hehehehe...
ade la s0wang adik nih dtg at aku and nk jadi wa punya adk angkat...
aku x kenal dia sbnr nya...
aku p0wn kte 0k jer la sbb dia mcm meng harap sgt la...
kecian aku tg0k...
sbl0m tu aku tnye la gf aku dlu and dia said 0k tpi jgn melebih sudah la....
aku bukak lampu ijau la at bdx tuh...
dia p0wn happy....

Seminggu lepas tuh aku dpt jemputan ke kem lencana pengakap at SMK MAHANG...
aku p0wn ter0s jer g tau my mum yg aku nk g kem tuh...
betapa terujanya aku campai  aku gtau t0k aku ahaha...
makl0mlh my .... g jugak best la kan...
kat kem tu aku igt kan best tpi x best langsung b0ring gler...
dengr 0rg beletiaQ ja b0ring t0ll dh tu kena bt buku L0g tebal plak nk siap dlm msa 4 jam jer...
mna la nk sempat tpi ape nk bt kan aku dh dtg jdi aku terpaksa ik0wt la...
tpi jamb0ree nnti aku nk g jugak c0z mesti best punya bt kt serawak d0h....
best tuh....
0k lar abis dh citer aku nnti ade msa aku update len tau....
bye guy,sis lurve k0rang !!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment